B&B De Kreek - Graauw
51.328481, 4.104516Beschrijving
B&B De Kreek Graauw is voorzien van een terras, nog geen 6 minuten lopen vanaf de Maria Hemelvaartskerk.
Locatie
Deze bed en breakfast is gelegen op alleen 3 km van het Bezoekerscentrum Saeftinghe. Ook is de accommodatie 22 km van Kamperland. De Stadsmolen bevindt zich op alleen 7 km afstand van dit hotel in Graauw.
Dit pand in Graauw heeft een goede verbinding met vele bezienswaardigheden en ligt op enkele minuten rijden van busstation Oude Kaai.
Kamers
De kamers in B&B De Kreek hebben een TV en een flatscreen TV met satelliet zenders, samen met koffie- en theevoorzieningen voor uw gemak. Een magnetron, een waterkoker en een koelkast zijn inbegrepen in de gedeelde keuken in de accommodatie. De badkamers zijn voorzien van gemakken als een haardroger en badlakens en beschikken tevens over een inloopdouche en een apart toilet.
Kamers en beschikbaarheid
-
Kamergrootte:
24 m²
-
Bed opties:4 enkele bedden
-
Douche
-
Koffiezetapparaat
-
Kamergrootte:
12 m²
-
Bed opties:2 enkele bedden
-
Douche
-
Koffiezetapparaat
-
Kamergrootte:
12 m²
-
Bed opties:2 enkele bedden
-
Douche
-
Koffiezetapparaat
Essentiële informatie over B&B De Kreek
| 💵 Laagste kamerprijs | 104 € |
| 📏 Afstand tot het centrum | 200 m |
| ✈️ Afstand tot de luchthaven | 122.3 km |
| 🧳 De dichtstbijzijnde luchthaven | Luchthaven Eindhoven, EIN |
Locatie
- Bezienswaardigheden
- In de buurt
- Hotels in de omgeving
Beoordelingen van B&B De Kreek
-
missingHeeft een recensie op 22 dec geschreven
Hier was een fijn hotelletje. De kamer voelde lekker comfortabel en gezellig aan 🌟.
-
missingHeeft een recensie op 05 okt geschreven
We verbleven voor 3 nachten in deze heerlijke plaats, dat was het waard. De kamer was comfortabel met alle voorzieningen. Het was slechts 10 minuten lopen naar de bushalte Oude Kaai. We zullen terugkomen, dit hotel was naar verwachting.
-
missingHeeft een recensie op 12 aug geschreven
Comfortabele en warme woning.
-
missingHeeft een recensie op 10 aug geschreven
Wat een warm welkom en gastvrije familie! We hadden de hele bovenste verdieping voor onszelf, met prachtige kamers en een heerlijke badkamer. De douche was echt fantastisch! Gelukkig was het ontbijt elke ochtend top verzorgd en een gezellige tuinkamer waar we van konden genieten. Onze kinderen hadden ook genoeg ruimte om lekker in de tuin te spelen. We werden echt verwend door het enthousiasme en gastvrijheid van het personeel. We komen graag nog eens terug!
-
missingHeeft een recensie op 08 aug geschreven
De kamers waren comfortabel en warm...
-
missingHeeft een recensie op 07 aug geschreven
de zeer goede kamers vonden we fijn.
-
missingHeeft een recensie op 01 aug geschreven
Telkens wanneer we in de buurt zijn, kiezen we ervoor om hier te overnachten.
-
missingHeeft een recensie op 24 jul geschreven
Heerlijk schone, frisse en mooie accommodatie. Bovenste etage helemaal voor onszelf. Prachtige badkamer en toilet, zeer comfortabele kamers. Geweldige locatie dicht bij de stad en andere bezienswaardigheden. Fantastisch ontbijt in een gezellige "tuinkamer"! Onze kinderen konden ook fijn spelen in de ruime tuin. Bedankt voor jullie gastvrijheid, we komen hier zeker nog eens terug!
Eerlijk gezegd, kan ik geen enkel minpunt bedenken tijdens ons verblijf in dit hotel. Alles was gewoon perfect!
-
missingHeeft een recensie op 02 jul geschreven
We waren zeer tevreden over de gastvrijheid van het gezin en de schone en mooie B&B. We hadden de bovenste etage helemaal voor onszelf, met een prachtige badkamer met een heerlijke douche. De kamers waren zeer comfortabel. Het ontbijt in de gezellige "tuinkamer" was perfect verzorgd. Onze kinderen konden heerlijk spelen in de ruime tuin. Het enthousiasme en de gastvrijheid van het personeel was geweldig. Bedankt voor een geweldig verblijf!
-
missingHeeft een recensie op 29 jun geschreven
Als we daar weer naar toe gaan, zouden we graag weer in dit hotel verblijven, ons driedaagse verblijf was erg prettig vanwege de zeer comfortabele kamers met alle nodige voorzieningen.
-
missingHeeft een recensie op 31 mei geschreven
Ik heb een fantastisch verblijf gehad in dit hotel. De kamers waren schoon en fris, en het hele hotel was prachtig. Het hoogtepunt was de bovenste etage die helemaal voor mezelf was. De badkamer was geweldig, met een heerlijke douche en een comfortabel toilet. Het ontbijt in de mooie en gezellige "tuinkamer" was perfect verzorgd. Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij. Ik wil dit hotel zeker aanraden aan anderen!
-
missingHeeft een recensie op 24 apr geschreven
We werden hartelijk ontvangen door een gastvrije familie. De B&B was heerlijk schoon en fris, met een prachtige bovenste etage voor onszelf. De badkamer met een fantastische douche en het comfortabele kamers waren perfect. Het ontbijt in de gezellige "tuinkamer" was uitstekend verzorgd. Onze kinderen hebben genoten van de ruime tuin om in te spelen.
Helaas was er een minpuntje, maar het had niets te maken met de accommodatie zelf.
-
missingHeeft een recensie op 19 apr geschreven
Geweldig gastvrij ontvangen door het gezin, voelde meteen thuis. Schone kamers met mooie badkamer en comfortabele bedden.- Ontbijt in een gezellige "tuinkamer" was tot in de puntjes verzorgd.- Kinderen konden heerlijk spelen in de ruime tuin.
Ligging van de accommodatie was niet ideaal, ver van het stadscentrum. Parkeergelegenheid was beperkt en onhandig.
-
missingHeeft een recensie op 23 jan geschreven
Wat een gastvrij gezin! We werden hartelijk ontvangen in deze prachtige B&B. De bovenste etage hadden we helemaal voor onszelf, met comfortabele kamers en een prachtige badkamer. Alles was heerlijk schoon en fris. Het ontbijt in de gezellige "tuinkamer" was perfect verzorgd. Onze kinderen hebben zich natuurlijk uitstekend vermaakt in de ruime tuin. Tamar, Joëy, Julian en Boaz waren enthousiast en zorgden voor een zeer aangenaam verblijf. We komen graag nog eens terug!
Ik kan er niets op aanmerken! 😊
-
missingHeeft een recensie op 22 jan geschreven
Wat een heerlijk verblijf was dit! De kamers waren schoon en fris, en de badkamer had een geweldige douche. De bovenste etage was helemaal voor onszelf, wat een luxe! Het ontbijt werd geserveerd in een prachtige en gezellige "tuinkamer", met een verzorging tot in de puntjes. Onze kinderen hebben genoten van de ruime tuin waar ze konden spelen. De gastvrijheid van Tamar, Joëy, Julian en Boaz maakte ons verblijf nog specialer. We komen hier graag nog eens terug!
Dit hotel zou ik zeker aanbevelen aan anderen.
Veelgestelde vragen over B&B De Kreek
Toeristen uit Nederland logeren vaak in deze accommodaties. Overweeg ze voor je volgende reis.
Authentieke privé-kamer bij Karen: | 67 beoordelingen | 97.89 € / nacht
Heerlijk Dijkhuisje in Paal: | 50 beoordelingen | 109.26 € / nacht
Huize Emma: | 38 beoordelingen | 186.17 € / nacht